Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Regina

25-08-2011 kl. 21:30

Set af 1003

skolebørn/fødselsdag

Hej! Er lidt nysgerrig og samtidig leder jeg efter input hvordan I holder jeres børns fødseldag med kameraterne fra skolen. Mine børn er lige startet i 0. og går i hver deres klasse. Jeg gruer lidt for at skulle invitere hele klassen x2, så ender vi med knap 60 børn herhjemme..., tror hverken huset eller jeg holder til det.... Jeg har en dreng og en pige, så vi kunne også vælge at kun invitere pigerne fra min piges klasse og drengene fra min drengs klasse, men...min pige har faktisk ikke lyst til at have alle pigerne fra klassen med hjem, hun leger bedst med nogle enkelte piger og en del drenge fra hendes klasse. Hvordan gør I eller har gjort??
Mange hilsener, Regina

Svar til dette indlæg

vi gjorde sådan Pernille 25-08-11
kl. 21:41

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook