Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

LeAn

18-08-2011 kl. 12:53

Set af 1073

? vedr længde på samvær...

Min ældste datter bor hos sin far i Storkøbenhavn og går i skole ca midt i København. Hun kommer over til mig/os hver 2. fredag og bliver til søndag eftermiddag.

Før sommerferien fik hun fri til middag om fredagen - tog hjem, satte skole- og gymnastiktaske og tog så ind til København H og tog toget 14:50 mod Århus. Det havde hun ca 3 timer til.

Nyt skema giver hende fri 13:40 om fredagen - så i morgen tager hun først toget 16:50. Det giver ankomst hjemme hos os ca kl 20 - når vi har spist og de små er i seng eller på vej i seng.

Jeg kunne godt tænke mig, at hun i stedet tog direkte fra skole. Før sommerferien havde hun gymnastiktøj og (håber jeg) et vådt håndklæde, hun ikke ville rejse med. Og det var ok. Men det har hun ikke i år.

Hun har undertøj liggende her - og det kan vi sagtens (også for min regning) udvidde med strømper, et par t-shirts/bluser og 1 eller 2 par bukser. Hun kan så lade tøjet rotere mellem her og sin far. Så skal hun rejse med skoletaske og rygsæk med pc.

Hun er 14 år.

Er det urimeligt af mig at bede om, at hun tager direkte fra skole? Jeg er ked af at gå glip af alt for meget tid - og jeg synes også de små skal have lov at være lidt sammen med hende fredag...

Tænkte jeg ville spørge her - fordi I er "på den anden side"...

Mange hilsner
Lene

Svar til dette indlæg

Ikke urimeligt Lady bird 18-08-11
kl. 20:24

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook