Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om vægttab under graviditeten, akupunktur som igangsætning og stjernebabyer på vej i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Børn (over 6 år)

just

09-08-2011 kl. 21:39
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 711

kan han blive ved med at flytte hende??

Jeg er mor til to piger på 6 og 10. Da jeg gik fra deres far i 07 tog vi et barn hver. dvs den store bor hos sin far og den yngste hos mig. Nu er det sådan at faren for det første i 07 flyttede fra jylland til sjælland med vores ældste datter. da var hun 6 år, og det var en helt ny skole med nye legekammerater væk fra alle dem hun kendte. Et år efter flyttede jeg også til sjælland med vores yngste for at være tættere på den ældste. Siden da er han blevet gift igen, og flytte ikke mindre end 4 gange til nye byer, og dermed har min datter flyttet skole 4 gange på 3 år.. Nu har han så meddelt mig at de flytter igen til en ny by hvilket betyder at min datter skal skifte skole for 5. gang og hun er lige startet i 4. klasse. Jeg ved hun er ked af det, og hun snakker stadig om sine tidligere klassekammerater og venner som hun ikke får at se mere. Det piner mig så meget at jeg ikke kan sove om natten..Er det noget som helst jeg kan gøre? holdt et møde på hendes sidste skole med inspektøren på skolen, og da jeg udtrykte min bekymring for de konstante flytninger fik jeg blot at vide at han havde en søn der gik på international skole, og da flyttede de rundt hele tiden, og det var ikke noget børn tog skade af !

Please, hvis nogen ved hvad jeg kan gøre, så sig til !

Den ulykkelige mor :(

Svar til dette indlæg
:( ... DorT 15-08-11
kl. 11:46

Børn (over 6 år)

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + sangbog med 52 sange og aktiviteter. Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook