Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Babynr.3

05-08-2011 kl. 15:24

Set af 2142

har selv 2 drenge

Hej

Jeg ved, hvordan du har det!!!

Jeg har selv 2 drenge, og jeg er igen gravid, og jeg håbede på en pige denne gang, da jeg følte, at jeg ville bare have en datter denne gang, en pige, som jeg kan være sammen med. Jeg elsker mine drenge overalt på jorden, men jeg kan mærke, at jeg er lidt ensom i familien, at jeg er alene "pige". Da jeg blev gravid, ville jeg bare have en pige denne gang, så du er ikke den eneste, der ønsker sig en pige efter 2 drenge.

Jeg tog til kønsscanning og fik at vide at jeg ventede en PIGE denne gang, jeg skreg af glæden, fordi jeg fortjente at have en pige denne gang. Jeg ville nok sige, ja ok med en dreng igen, selvom han vil alligevel blive højtelsket af mig, som jeg elsker mine 2 andre drenge :) Men nu venter jeg altså en pige denne gang...

Så jeg ved hvordan du har det, og du må gerne ønske dig en pige, men du blir ikke skuffet, hvis du får en dreng igen. Men jeg håber at du får en pige denne gang.

Held og lykke :)

18+2

Dette er et svar til Er det forkert af mig?

af Trunten (02-11-2010 kl. 14:58)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook