Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Cecilie

02-08-2011 kl. 11:53

Set af 420

Spis dig gravid??

Hej piger
Hvordan går det for jer med at få omlagt kosten??

Her går det både op og ned, men jeg holder så vidt muligt fat i PCO kosten som muligt. Der er dog dage hvor trangen til en kæmpe is er større end min stædighed for at være afholdende. Har prøvet isen fra ISSI (eller hvad det nu hedder) og det bestemt ikke lige min smag, nok fordi de smager af ingenting ;)

Jeg er gået lidt fra bogen ”Spis dig gravid” til den der hedder ”Spis maven flad”, den er skrevet af samme forfatter – i hvert fald den ene af dem.

Mest af alt så har jeg tabt mig 9,5 kg dags dato, men vil gerne tabe lidt mere, det skal bare være det sidste fedt på maven og det jo det sværeste at bekæmpe. Men har fornyet håb med min nye bog ;)

I går startede jeg op på behandling igen, så må vi se om der er gevinst – det var i hvert fald super dejligt at se en meget overrasket læge, da han synes jeg havde tabt mig utrolig meget, og alle mine tegn på PCO er forsvundet.

Nu skal jeg ”blot” udredes for min tendens til at abortere – dette skal ske i den kommende uge, så må vi håbe at der er nogle svar at finde i blodprøverne ellers bliver jeg lidt desperat. Kan snart ikke ”spises” af med, at naturligt og det gør mange kvinde…..og alt det jeg nu har hørt hver eneste gang!

Kh
Cecilie

Svar til dette indlæg

Hold da op - og stort lillebitte 03-08-11
kl. 21:25

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook