Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om vægttab under graviditeten, akupunktur som igangsætning og stjernebabyer på vej i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Dreng eller pige?

lief

20-07-2011 kl. 14:56
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 773

Selvfølgelig! Forstår det fuldt ud

Har selv to skønne drenge på halvanden og 5 år og ville ikke bytte dem med en million piger men:

Da vi var til 20 ugers scanning med nummer 2 skal jeg ærgligt indrømme at jeg var helt i chock over at vi ventede endnu en dreng og det var min mand faktisk også. Nu havde vi jo lige tænkt at vi skulle have sådan en lille stille pige, der lavede perler :) Og ja skal også ærgligt indrømme at jeg dagene derefter var en lille smule skuffet særligt fordi folk omkring mig der havde en dreng og ventede én til skulle have en pige. Jeg så den der prinsesse drøm og det at blive mormor forsvinde (er ret sikker på vi ikke skal have flere) i ét hug...

Mne heldigvis blev jeg såååå forelsket i min lille dreng allerede et par dage efter scanningen og nu er jeg jo helt syg med ham og synes det er helt perfekt med 2 drenge

Alligevel ville jeg nok være endnu mere afklaret med ikke at skulle have flere børn, hvis nummer 2 havde været en pige og nu siger vi både lidt i sjov selvfølgelig men også at vi ikke tør få en treer, da vi er bange for en dreng mere (meget mere travlt en pigemødre) :)

Mødte en mor i flyet med 5 DRENGE og hun sagde det var helt fantastisk og de så også meget "artige" ud

Så jo forstår dig 100%, men ved du vil elske nummer 3 dreng lige så højt som en pige :)

Held dog lykke med graviditeten

Lief med to skønne drenge

Dette er et svar til Er det forkert af mig?

af Trunten (02-11-2010 kl. 14:58)

Svar til dette indlæg
Pas på med de forventninger :) Sille123 17-09-14
kl. 19:43

Dreng eller pige?

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + sangbog med 52 sange og aktiviteter. Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook