Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

boble79

17-07-2011 kl. 09:36

Set af 1497

var også med i mine overvejelser...

jeg fødte ehlana 6 uger fortidligt og havde 14 dage på neo efterfølgene 5 dage på C-PAP og 9 dage med ammetræning...
jeg havde en VILDT DÅRLIG gravilitet med mange indlægelser og var(er) rædselslagen for en ny gravilitet...

ehlana har lige som din været meget sensitiv og har haft mange søvnproblemer både med naith-mare-atack og problemer med at falde til ro...

hun er fra marts 07 og jeg er glad for at vi har ventet så længe som vi har... jeg har været indlagt en enkelt nat pga plukveer og bekymring for fortidlig fødsel (uge 24) og Ehlana to det så flot... min mand kunne forklare hende hvorfor jeg ikke var hjemme og hun blev ikke stresset over brudet på rutinen... som jeg VED hun ville havde være blevet for bare 1 år siden... hun er blevet så STOR både fysisk og mentalt... hun hjælper mig rigtigt meget her hjemme,
jeg ved ikke af gode grunde ikke hvordan hun vil tage det, hvis jeg bliver indlagt over en længere periode.. men jeg er sikker på at jeg har gjort både hende og mig selv en stor tjæneste ved at vente...

mvh
Bettina 26+1

Dette er et svar til du er ikk alene med de tanker

af maui (17-07-2011 kl. 00:16)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook