Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Mille

09-07-2011 kl. 17:32

Set af 1000

Har selv tvivlet..

Jeg har faktisk i foråret stillet samme spørgsmål.. men mange positive tilkendegivelser..
Vi har en søn fra 2007 som er hjemmelavet, på trods af at vi havde fået af vide det faktisk var umuligt.. har siden kæmpet for at få et barn mere har prøvet 7 ins forsøg uden held.. sidste efterår besluttede vi så at satse på et ivf forsøg.. det var rigtigt hård og blev overstimuleret..endt dog med 7 fine æg, hvoraf vi fik lagt 2 op. de sidst 5 blev frosset ned i to strå.. men desværre blev jeg ikke gravid og var helt slået ud.. så små begyndte vi at indstille os på 1 barn:) her i foråret begyndte vi så at snakke om fryseforsøg, men jeg kunne ikke helt mærke om jeg faktisk havde lyst..det er så hård psykisk syntes jeg.. men så da vi nåede ind i juni, kunne jeg pludselig mærke at nu skulle det være.. Fik lagt 2 fine hatchede æg op d 30 juni i en stimuleret cyklus grundet manglende ægløsning og udvikling af slimhinde..og igår smug testede jeg så..og den var sku svag positiv.. så tror godt jeg kan sige at have positive erfaringer med fryseforsøg..:)

Dette er et svar til Fryseforsøg..

af Gajusen (30-06-2011 kl. 20:15)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook