Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Babynr.3

02-07-2011 kl. 08:37

Set af 1355

vi har 5 børn plus en på vej

Min mand har 3 børn med en anden, jeg har en med en anden mand, så har vi en dreng og en på vej i fælles.

Kan godt fortælle, at istarten var det svært, fordi jeg har altid været alene med min ældeste barn, så pludselig kommer der 3 store ind og opdragelsen er ikke det samme, at mit barn skal have samme regler som dem, som han ikke havde før. Men nu går det bedre med opdragelsen, at det er vores opdragelse nu, og nu har vi 1 barn i fælles og en er på vej, så vi blir 6 børn til januar. Jeg må indrømme, at det er ofte dejligt, når de andre børn skal hjem til deres mor en weekend over eller på ferie, så er jeg alene med mine egne børn.

Det er altid svært i starten, men det skal nok gå, hvis du virkelig elsker din kæreste, jeg elsker min mand... Så hans børn er også en del af mit liv, selvom jeg vil have en pause engang imellem fra dem...

Babynr.3 - 13+3

Dette er et svar til Sammenbragt familie

af Bonusmor in spe (30-06-2011 kl. 15:11)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook