Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

MetteSol

29-06-2011 kl. 11:53

Set af 1700

Føde i seng

Jeg talte med min JM om alternativer til badekaret og hun var helt med på at føde inde i vores ellers ret lave dobbeltseng og det ville hendes kollegaer også være. Hvis man som JM er med på at tage ud til hjemmefødsler må man også være klar på alternative føde og arbejdsstillinger, mente hun. I forvejen er på ryggen i en seng/fødeleje den mindst optimale fødestilling for alle andre end jordemoderen.

Noget andet er så hvis man skal syes bagefter, så kan det blive praktisk med en hynde og en voksdug på et bord. Jeg fik kun et enkelt sting og det ville JM godt ordne inde i dobbeltsengen.

Du kan se hvad vi gjorde med ældre søskende i en anden tråd, men dilemmaet er at man skal finde en person som både er god til ens børn OG som man vil have i nærheden under en fødsel.
Og som Rita skriver så skal man jo under alle omstændigheder haven en back-up plan for pasning hvis man ender på hospitalet.

Dette er et svar til Nogle svar :)

af Rita (12-04-2011 kl. 11:16)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook