Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

ano27

21-06-2011 kl. 22:36

Set af 595

erfaringer søges

Hej
jeg er ved at blive skilt jeg er flyttet i lejlighed med mine 2 børn en på 1 og en på 3 i samme by som min eks bor i hus altså vores hus som han skal overtage. problemet er at han aldrig har intreseret sig meget for ungerne jeg har gjort det meste med bad og mad og putning. men nu efter vi er flyttet kan han slet ikke have dem nok og det overrasker mig meget han har virkelig strammet sig an. det skal siges at da jeg sagde jeg vlle skilles så valgte han at true med at skyde vores kat med et luftgevær foran ungerne. dagen efter sagde han at han var fuld og ville gå på antabus han blev efter episoden stoppet med en promille på 0,8 så ja han var fuld men da ikke stang beruset jeg prøvede at give ham en chance menjeg kunne ikke min mor er også alkoholiker og jeg mener ikke man kan stole på en alkoholiker så jeg valgte at gå . han er stadigvæk på antabus men jeg elsker ham ikke men nu er jeg bange for om det ender med vi skal dle ungerne helt 7/7 eller om interessen for dem fra hans side falder igen? nogle der har nogle erfaringer?
mange hilsner fra mig

Svar til dette indlæg

7/7 ordning er fuldstændig udelukket LeAn 21-06-11
kl. 23:48

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook