Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Mor x 3

15-06-2011 kl. 09:11

Set af 1724

svar

Hej Henriette!

Nu kan jeg se, at du tidligere har skrevet om, hvordan din søn kommer af med sutten. Nu ved jeg jo ikke, om I har taget sutten fra ham, om det er derfor han reagerer så kraftigt, når han skal i seng? Men HVIS I har taget sutten fra ham, kan det jo godt være, at han simpelthen savner den.!! måske har han ikke været parat til at skille sig af med sin bedste trøst og tryghed??
Det handler jo om tryghed, når han gerne vil ligge og sove ved siden af dig - du er jo hans tryghed.

Nogle gange skal det jo ikke handle om principper - sutten skal væk inden 3 år, man skal sove i sin egen seng o.s.v. - men hvordan barnet er og hvordan I har det med det forskellige. Mange sover jo sammen med deres børn, og nogle børn har deres sut længe. Min datter havde sin sut LÆNGE, hun var ikke parat til at skille sig af med den før hun var over 5. Der var hun også så stor, at sutten "boede" i sengen, så hvis hun skulle bruge sut, måtte hun gå op i sin seng. Det fungerede rigtig fint, indtil hun pakkede den ind til julemanden til jul :)

Men som sagt, jeg er sikker på, at det handler om tryghed. I er jo sikkert også adskilt hele dagen pga. arbejde og børnehave ikke?

Held og lykke med det. :)

Dette er et svar til Min søn blir hidsig når han skal i seng

af Henni.L (16-05-2011 kl. 21:56)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook