Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Heidi03

14-06-2011 kl. 20:33

Set af 415

øhh....er du mig ..:o)

Ja jeg må indrømme at jeg tænkte sådan, da jeg læste dine tanker og situation.
Min søn er 6 år og født 13 uger for tidligt. Han er lettere retarderet og hyper-sensitiv. Han går i specialbørnehave.
Er vurderet af psykolog til at have en kognitiv udvikling, svarende til
2½-3 år. Han har en lillebror på 1½ år.
Det sidste år, er der kommet skred i sagerne her.
Vi er så småt startet på en udredning, med en MR-scanning og skal så senere forbi børnepsyk.
Jeg har 7 tmers tabt arbejdsfortjeneste i ugen. Så jeg arbejder 30.
Er pædagog. Det var intet problem at få bevilget, og samtalen foregik stille og roligt som en en snak om vores belastede hverdag.
Vores sagsbehandler er meget åben for, hvis vi vil søge flere timer, men lige pt er det ok, da jeg har skiftende arbejdstider, og derfor kan holde min søn hjemme mange formiddage.

Mht aflastning, så har vi lige fået bevilget 3 døgn i mdr. Vi fik at vde at der var laaangg ventetid på at få en familie, så vi var velkomne til selv at se om vi ku finde en egnet. Det har vi så gjort, og regner med at komme igang til efteråret efter deres obligatoriske kurser.
Jeg ved ikke hvad de får for det.
Det glæder vi os til, men det har også taget 1½ år, fra det blev nævnt som en mulighed, og til at jeg blev klar.
Har du lyst at maile, så sig til. Det er så rart med kontakt til andre ligestillede.
Vi får forresten også tilskud til barnepige, da vores søn ikke kan tages med nogen steder hen, uden at blive utrolig påvirket.
Vi fandt via annoncering, en sød og rolig pige på 20 år. Hende bruger vi ca 4-8 timer hver 14 dag. Det kan klart anbefales....

Håber i finder ud af det hele. Det kan være en jungle.

Heidi03

Dette er et svar til Fortsættelse...

af Annepigen (14-06-2011 kl. 15:36)

Svar til dette indlæg

Tusinde tak for svar Annepigen 14-06-11
kl. 20:57

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook