Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Mette 31

13-06-2011 kl. 16:59

Set af 1433

Lidt sent svar...

Men syntes godt nok du er strid, når din mand tror du er på p-piller og så du render og ikke tager dem
(fordi du er skruk)
men ved din mand godt når du har glemt en eller to ?

jeg var også på p-piller, jeg stoppede og fik min mens som jeg plejer, da jeg så skulle starte op igen, der glemte (vi begge) at få dem købt og derfor blev vi eninge om at vente
til mens kom igen og så jeg begyndte på dem der, men min mine dukkede så op igen 14 dage efter den første
og derfor ventede jeg yderligere da jeg syntes det var underligt
(min kæreste var inforstået)
min mens dukkede så igen op 14 dage efter... gik så til lægen som fortalte at 1 gang i en kvindes liv vil man opleve kludder i ens mens
(så måske du oplever det nu ??)

Men altså... intet i vejen sagde hun, og ja jeg fik fortaget celleskrab osv...
men mens dukkede stadig ikke op, der gik så 35 dage fra den sidste til jeg så tog en test som var positiv og ja nu er jeg 32+4 henne :-)

så du kan sagens være gravid, du må vente og se om enten din mens dukker op eller du er en af dem der først kan teste positiv senere end normalt.
men igen din mens kan også bare drille dig.

Knus Mette 32+4 :-) med nr 2 :-)

Dette er et svar til Jeg er virkelig frustreret..! Hjælp..!

af Rikke Aa (30-05-2011 kl. 16:40)

Svar til dette indlæg

En ting mere... Mette 31 13-06-11
kl. 17:01

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook