Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

LeAn

09-06-2011 kl. 23:37

Set af 518

Bor I sammen nu?

Ellers synes jeg bestemt, I skal starte der - og når det så har gået godt et stykke tid, så kan I begynde at planlægge familieforøgelse.

Ikke at jeg selv har fulgt den vej med min nuværende mand - jeg blev gravid en måneds tid før vi flyttede sammen. Han flyttede af forskellige årsager ca midtvejs i graviditeten, men vi fandt melodien igen - har fået fælles barn nr 2, købt hus og blev gift sidste sommer.

Intet er sikkert mht parforhold - uanset hvor længe man venter med at flytte sammen, få børn osv, så kan det hele falde sammen om ørerne på en. Men man kan også være hurtigt ude og få et langt og godt liv sammen.

Mine forældre fejrede 46 års bryllupsdag for et par måneder siden - de blev gift kort før min mor blev 18, fordi jeg var på vej. Det er helt sikkert gået så stærkt at det nærmest burde være umuligt ;-)

Mange hilsner
Lene

Dette er et svar til Hvor hurtigt efter bekendskab?

af Camilla (09-06-2011 kl. 22:51)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook