Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Anne

07-06-2011 kl. 21:47

Set af 1177

Svært. 5.5 årige

Jeg har vtillnger (tveæggede drenge), der simpelthen er inde i en fase nu, hvor de er helt og aldeles ude af kontrol. de hører slet ikke efter hvad der bliver sagt, og vi har så svært ved at styre dem herhjemme, at det driver os til vanvid. De er verdens bedste venner, skændes næsten aldrig,leger fantastisk sammen og med andre, er harmoniske, kloge og søde, men de er simpelthen så meget pot og pande at forældrenen er sekundære. Det er som om det slet ikke har betydning, hvadd vi siger. de fjoller, pjatter, og griner videre selvom vi skælder ud. Det har stået på de sidste 2-3 måneder nu, og vi aner ikke vores levende råd. vi har prøvet alt (håber jeg ikke), talt appelerende, skældt ud, ignoreret dårlig adfærd, rost god adfærd etc etc. Kom nu med guldkornene. Hvad fanden gør vi forkert?

Svar til dette indlæg

Skil dem ad, når det kammer over Maiaz17 25-06-11
kl. 23:24

De gode råd vil jeg også ha' Graceland 10-06-11
kl. 22:10

følger lige med Lene 07-06-11
kl. 22:34

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook