Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Mor til 4+ ?

05-06-2011 kl. 15:30

Set af 1660

Paradoks :)

Sidder og har lidt griner med mig selv over at skrive herinde - ikke fordi jeg synes, det er problematisk, men fordi jeg har 4 børn mellem 15 og 3 og har fået børn, siden jeg kunne betegnes som ung mor :)

..og jeg er bare slet ikke færdig med den fase, der hedder at få børn!

Vi er helt afklarede med, at der er så meget plads til en nummer 5 herhjemme, men det lader vente på sig.
..og naturen er jo svær at forudse?

Nummer 1 tog 2½ år at få - havde en spontant abort i 4. måned som 19 årig og fik så min ældste som 22 årig.
Nummer 2 tog 6 måneder at blive gravid med
Nummer 3 var en SUPER overraskelse, da jeg tog p-piller - sikke en lykke :)
Nummer 4 ventede jeg 26 dage efter at have smidt p-pillerne...11 måneder efter at have født nummer 3..

..og nummer 5 har sådan set været velkommen i over 2 år nu...uden at være på vej...?

Først ville jeg ikke være gravid efter 37 år....den grænse er så lige blevet flyttet til 40 år. Sker der noget, er det pragtfuldt. Gør der ikke, er det sådan det skal være.

...har jo ikke noget at brokke mig over med 4 mirakler :)

Men er der mon andre som mig, der bare breder de der reproduktive år ud over så mange år?...andre får det jo "overstået" på 2-4 år...og så er det jo ligesom ude af systemet :)

Har filosoferet meget over, om jeg bare ikke kan slippe den fase, men jeg er kommet frem til, at jeg ser, hvad fremtiden bringer. Det sætter ikke noget andet i stå at have det sådan :)

Svar til dette indlæg

jeg synes tanja 08-06-11
kl. 22:05

Forresten... <:3)- 07-06-11
kl. 12:36

Du er bestemt ikke alene... ;-) <:3)- 07-06-11
kl. 12:32

nyt hold Brylle 06-06-11
kl. 22:38

ja jeg har haft børn altid:-) 6 *drengemor 06-06-11
kl. 20:59

Jeg har også `bredt´ flokken ud Gudde 06-06-11
kl. 13:43

du er ikke den eneste :) incognito46 05-06-11
kl. 15:53

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook