Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

hummeren

02-06-2011 kl. 18:20

Set af 196

En gang til...

Kære Lillebitte

Jeg håber du har æg i morgen - krydser fingre XXX.

Vi holder bryllup 16. juli og vi glæder os rigtig meget. Vi blev jo viet sidste år samme dato, da min mor lå for døden, men først nu er vi klar til at fejre det. Og at jeg så har taget 15 kg. på siden er jo ikke fedt (eller jo det er det jo :-)), men bare et vilkår, jeg vælger at leve med. Har fundet en flot kjole og gør generelt meget for at blive lækker den dag. Får lavet hår og får nogle ansigtsbehandlinger...
Det er vigtig for mig at føle mig smuk, selvom jeg vejer alt for meget.

Har nu blødt et par dage og tog til gyn i dag. Fik en lang snak med ham og igen slog han fast, at jeg jo BLIVER gravid ved inseminationer og at IVF ikke var den garanti, vi måske søgte!
Og da vi snakkede om pause pga. bryllup var hans kommentar: Du er nødt til at gribe de chancer for æg, du får - dermed mente han, at jeg ikke skal på p-piller sommeren over, for det laver kludder i min cyklus og giver måske cyster.

I dag havde jeg ingen cyster, så er startet på Pergotime igen, så vi er på den igen.

Har du læst indlægget til dig om afhængighed af behandlingen?? PUHA, en mavepuster - for der er jo virkelig sandhed i det. Specielt det med at man kun "lever", når man er igang med behandlingen og får et dyk, når det fejler - og så kommer man op igen, når man begynder på hormonerne.....RAMMENDE!!

Håber du får et par gode dage med familien og håber at høre positivt nyt fra dig om et par uger....

KH
Hummeren

Dette er et svar til Hvor trist

af lillebitte (31-05-2011 kl. 22:05)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook