Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Betty

02-06-2011 kl. 13:36

Set af 365

Kom lige forbi

og så dit indlæg. Lillebitte, nu skal du stoppe. Du ved det godt selv. Det går ikke længere! Det her koster, og prisen bliver meget højere, hvis du ikke stopper. Jeg ved det ikke er nemt, men tro mig: Du kommer videre. Du bliver glad igen, også selv om du ikke får et barn mere.
Jeg kommer til at tænke på en kvinde, jeg mødte på adoptionskurset. Hun var læge og arbejdede med misbrugere. Undervejs i hendes eget (8-årige) barnløshedsforløb (hun havde fået en søn med ivf ... ville gerne have nummer 2 .... fik 15 behandlinger, der ikke lykkedes) slog det hende pludselig, at hun selv havde alle tegn på misbrug. Hun misbrugte bare ikke narko men barnløshedsbehandling.
Fortsættes-.....

Svar til dette indlæg

Til lillebitte Lise 04-06-11
kl. 13:22

TIl lillebitte 2 Betty 02-06-11
kl. 13:37

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook