Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

lillebitte

26-05-2011 kl. 21:13

Set af 415

Den svære besked...

Tja..så tikkede den glædelige, men svære besked ind. Min veninde er gravid med barn nr. to.
Det er jo verdens dejligste nyhed, og det er det bedste der kunne ske for dem. Jeg under dem virkelig alt det bedste i denne verden - men det gør bare så ondt inden i, ondt fordi det ikke er mig... ondt fordi jeg ikke kan blive gravid, ondt fordi jeg jo så gerne vil..

Min sorg og smerte har jo intet med dem at gøre - præcis som deres graviditet intet har med mig at gøre. Men det er svært at skille de to ting ad. Det er næsten som salt i såret.
Jeg ved det også er svært for dem, de ved hvor længe vi har kæmpet.

Jeg hader disse dumme følelser og tanker. Jeg vil ikke være ejermand til sådanne tanker og følelser.

Jeg får helt ondt i maven, når jeg tænker på alt det jeg har været igennem i mit liv i fertilitetsverdenen:
12-13 IUI.
1 IVF.
9 ICSI.
4 gange uden ægoplægning pga. manglende befrugtning/deling.
1 gang gravid - men kun kortvarig.
1 (måske 2) biokemisk.

Hvor virker verden og livet dog bare uretfærdigt...
Det eneste jeg ønsker, er jo bare et barn...det aller mest naturlige i verden...
Hvorfor skal det være således?

Jeg er ked af det i dag. Ked af ikke at kunne blive gravid og ked af at opleve disse dumme og ubehagelige følelser og tanker fordi min veninde er gravid.. Jeg føler skam, men ved også, at jeg kun er et menneske...

Triste hilser
Lillebitte

Svar til dette indlæg

Meget menneskeligt... Jeanette 27-05-11
kl. 10:08

Kære Lillebitte Pernille 26-05-11
kl. 22:20

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook