Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Baby_igen

25-05-2011 kl. 12:26

Set af 1091

Tusind tak

for alle jeres svar :-)
Jeg har i mellemtiden snakket med Mødrehjælpen og nej, vi har aldrig boet sammen, så jeg får fuld forældremyndighed! Kunne næsten ikke få armene ned da de sagde det :-) Ved godt at der kan komme en kamp senere, men hun rådede mig som jer også til at gemme alle beskeder. Jeg har nu skiftet mit nr. til et hemmeligt, jeg er næsten lige flyttet og har fået hemmelig adresse, og jeg har blokeret ham på facebook. Og så har jeg bestilt tid til at snakke med en advokat hos Mødrehjælpen, så jeg sikrer mig selv rent juridisk så godt som muligt, hvis han kræver samvær senere og evt. søger forældremyndighed. Men nu er der ro på, og det er fantastisk! Min datter er lige startet i ny sfo og har sikkert kunne mærke stress/uro på mig, og det kan jeg mærke på hende nu. Så nu skal vi bare have ro på, så vi kan få det godt alle tre, og jeg kan nyde mine (snart) to dejlige børn :-)
Men tak, altid rart at høre, at man ikke står alene.
Kh.

Dette er et svar til Hjælp - forældremyndighed

af Baby_igen (20-05-2011 kl. 12:04)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook