Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

ked

24-05-2011 kl. 20:14

Set af 1149

tak for dit svar

Pyh, din historie gør indtryk. Kan godt forstå du føler du har vundet, og stort tillykke, med snart 4 guldmedaljer :0)
Jeg er rigtig glad for at høre, at du lever videre uden at du tynges af dårlig samvittighed, selvom du har fortrudt.
Har lige haft en god snak med min mand, hvor vi har talt om, hvordan det hele vil være, hvis vi beholder barnet. Og alt taler for ikke at få det. Det er især de tre skønne og ret små børn vi allerede har, der vægter højest. Vi tror ikke vi får tid og overskud, til at være der nok for det enkelte barn, hvis vi får en baby mere. Så hellere have lidt dårlig samvittighed, overfor det der næsten aldrig var, end have det hver dag, for dem der er, fordi jeg ikke føler jeg slår til. Var vores børn alle bare 2-3 år ældre, ville jeg nok vælge anderledes.
Føler også jeg går i en frygtelig pine, da jeg ikke ved hvilken form for abort, jeg kan tilbydes pga amning. Og vores den yngste vil ikke tage flaske, vi førsøgte igen igår, pga vores situation! Jeg syntes det er hårst, ikke at kunne forholde sig lidt mere konkret til hvad der skal ske. Ønsker nok mest en kir abort i fuld narkose, men så vidt jeg ved, kan jeg ikke komme i narkose, når jeg ammer.
Hvor er det rart med alle de seriøse og informerende indlæg, det betyder bare rigtig meget. Tak piger :0)

Dette er et svar til Min historie

af Tanja (24-05-2011 kl. 16:05)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook