Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

hummeren

24-05-2011 kl. 12:48

Set af 1036

På en måde...

Har en dreng på 4, som jeg ikke ønsker bliver et sølle pjok :-)

Derfor lader jeg ham få en masse motoriske udfordringer. Også selvom jeg er ved at få et hjertetilfælde, når har udforsker træer osv.

Jeg kan dog godt tage mig selv i ikke et klynke overfor mine veninder, hvis det er svært mht. søvn osv. (da han var lille), for har engang fået et spydig kommentar om, at vi da ikke skulle have kæmpet så hårdt for at få ham, hvis ikke vi så kunne klare mosten.
Det ved jeg så ikke om andre har været ude for eller tænker sådan, men det kan jo også bare være, jeg har en dum veninde....

Nu ved vi endnu ikke om han skal være enebarn, men jeg er meget bevidst om at han ikke skal forkæles - dvs. han skal opføre sig ordentligt ude i byen, i BH og overfor os. Prøver at lære ham nogle sociale spilleregler, så han ikke bliver for dominerende.

mvh.
Hummeren

Dette er et svar til Spørgsmål...

af DorT (21-05-2011 kl. 07:53)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook