Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Cecilie

23-05-2011 kl. 20:05

Set af 985

Links :)

De links jeg har fået af min diætist er disse:

www.glycemicindex.com er - det godt nok en engelsk side, men det muligt at slå de fødevarer op man lige står om mangler en GI værdi på i deres database. Jeg har brugt google til at oversætte det jeg har været i tvivl om. Der er dog lidt forskel på hvad de giver GI værdi og så hvad der står i bogen "spis dig gravid".
F.eks. så skriver de i bogen at Nutella er ok, men det har jeg så fundet GI-værdier andre steder hvor det ikke er ( kan ikke på stående fod huske værdierne). Men har fundet ud af at de i Føtex har deres egen pålægschokolade (princip) og den er med 74 % kakao...weeii lidt til at gøre en rugbrød lidt sjovere ;)

www.pcoliv.dk - en blog hvor der er en MASSE opskrifter på PCO venligt mad, så den har jeg studeret et par gange og fundet ny inspiration til aftensmaden. Det især det med at bage PCO venligt brød, som jeg tror er mit næste skridt på vejen. Har indtil videre fundet stor glæde i, at købe rugbrød ved bagerne samt at spise et par fiberkiks, det holder min træng til hvedebrød lidt på afstand. Det kun når jeg selv bager boller til ungerne herhjemme at jeg savner det. Der jo intet som nybagt brød med smør !!

forsættes

Dette er et svar til Jeg vil meget gerne....

af Livsglad (23-05-2011 kl. 12:22)

Svar til dette indlæg

2. Cecilie 23-05-11
kl. 20:09

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook