Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Mette 31

18-05-2011 kl. 12:29

Set af 526

Hold da op

Det var hurtig at i gik fra at prøve igen og til at han ikke vil og er smuttet ? :-(
Er ked af det på dine vejne...

Men jeg tror desværre at din mand har fundet sig en anden, det virker virkelig sådan...
men at han måske har sagt at i skulle forsøge for at ikke at gøre det sværre for dig
jeg ved det ikke, men hvis jeg var dig, ville jeg trykke mere på knappen så han evt indrømmer...
for hvis han indrømmer er det sgu nemmere at komme videre end hvis man går og ikke fatter hvad der lige skete der.

jeg håber du kommer igennem det og du endag kan blive glad igen :-)
og bare så du ved det...
så er der lige pludseligt lys for enden....

var selv sammen med min eks kæreste i 8 år, fik en datter og knap 5 måneder efter var han væk.
det var hårdt, men for mig også det bedste... han var ikke god for mig (viste jeg godt)
fandt også ud af han havde fundet en anden
(som han er sammen med den dag idag stadig) og heldigvis er hun sød og god mod min datter
(så ingen sure miner der)
Her til oktober er det 5 år siden det sluttede.

Har til August 2011 har jeg været sammen med min kæreste i 3½ år og også til August kommer der en lille baby dreng til verden :-)
så der er lys for enden selvom det hele ser sort ud.

Knus Mette 28+6 :-) med nr 2 :-)

Dette er et svar til jeg kunne ikke holde fast - han er væk

af den nervøse (15-05-2011 kl. 19:22)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook