Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om vægttab under graviditeten, akupunktur som igangsætning og stjernebabyer på vej i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Ung mor

MAMAM

11-05-2011 kl. 23:44
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 655

Nej

Det tror jeg bestemt ikke det er.

Tror bare generelt ikke man snakker så meget om unge mødre.
Jeg vil ikke betegne mig selv som ung ung mor. Og jeg har heller ikke oplevet noget fra omverden.

Men tror bestemt ikke det er blevet mere acceptabelt med teenagere der bliver mødre. Slet ikke med DUM i fjernesynet.
Men jeg synes også man oplever negative bemærkning overfor unge med mange børn.

At en person er f.eks 22 og får sit første ser mange som ungt, men acceptabelt. Men at en på 22 har 2 el. 3 børn tror jeg folk ser som "hold da op", men det betyder jo også at personen har været tidligt ude.

Tror faktisk det folk bliver mest forarget over er unge - uanset alder der ikke har styr på livet.
Der er stor forskel på om man bor hjemme, har kendt fyren i 2 mdr, er på kontanthjælp og ingen uddannelse eller om man er i fast forhold, hvor der er styr på kærligheden og økonomien.

Dette er et svar til Er man...

af Charlotte (11-05-2011 kl. 23:32)

Ung mor

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + sangbog med 52 sange og aktiviteter. Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook