Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Micca

03-05-2011 kl. 22:59

Set af 1172

havde det som dig.

Først vil jeg sige tillykke

Da jeg ventede mine drenge var jeg også flere gange i byen for at se på tøj, men det er svært hvad størrelse skal man købe, skal det være ene osv... jeg endte med at købe et par sæt i str 50 og blev så enig med mig selv om at jeg måtte få nogle til at købe et par sæt inden jeg kom hjem hvis de var mindre men hellere lidt for stort end for småt. Så var jeg så heldig at have arvet en masse drenge tøj fra venner. Da de kom ud var de 49 cm og 2710g og 2866g så godt jeg ikke havde købt de helt små størrelser. Jeg havde mange ting fra min den store så det var noget med at have 2 dyner, 2 vugger og så kom det hele hen ad vejen...
Bleer køb et lille lager da der går mange til...

Hilsen Micca med Mads og Mathis 210810

Dette er et svar til Jeg venter tvillinger, har brug for lidt

af fienadja (03-05-2011 kl. 17:09)

Svar til dette indlæg

havde lidt købte ikke meget louise 05-05-11
kl. 05:53

Mange takker for svaret fienadja 04-05-11
kl. 14:54

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook