Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om planlagt kejsersnit, fosterstilling og gode råd mod kvalme i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Bleafvænning

monnamor

29-04-2011 kl. 21:58
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 796

Nat ble - igen igen..

Ja, nu måjeg spørge igen, andre i samme båd som jeg..

Min dreng, som blev 5 år i januar, sover stadig med sin nat ble herhjemme.
Sidste sommer/efterår slap bleerne op hos far, og han har siden sovet uden der. Men fortsat med ble her hos mig.

Så blev der også tisse problemer hos far om natten, men de har jo ikke problemet så tit, så lader han sove uden og vasker så bare dynen mm.

Nu har min dreng så lige været på påskeferie, (Ved farmor og farfar) og ifølge dem, kun haft et uheld på en uge. Flot syntes jeg da. Men ungerne selv siger han har haft flere.. Tja, det er egentlig også lige fedt..
Men så herhjemme, så tænker jeg da, at vi skal prøve uden ble også..

To nætter og to uheld, med natteroderi mm til følge.. Øv øv, men nu har jeg heldigvis tidne til at vaske dyne og sengtøj, da jeg går hjemem og er sygemeldt.. Dag 3 beder min dreng selv om at få ble på. Vi snakker om det, og jeg giver ham den så på igen, og han sover godt natten lang..

Vi havde samme tur i januar (dog lidt længere) Hvor jeg snakkede med min læge, og lægen mente han bare skulle ha ble på igen, og så prøve igen til sommer. At han ikke var klar..

Min dreng drikker ikke vildt meget inden sengetid. Vi har prøvet at få ham til at tisse omkring midnat, og alligvel tissede han i sengen senere på natten.
Han sover fra at han har tisset i sengen, og vågner kold og våd..

Bleen er aldrig tør om morgenen, og også derfor jeg ikke har det som et must at den skal af..
Vi, jeg og eksen, er meget uenige her..

Men nogle råd?
Så hører jeg gerne fra jer..

På forhånd tak..

Mona

Svar til dette indlæg
Kender det til dels... Helle 27-03-13
kl. 10:21

Bleafvænning

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + bogen Skal vi lege? Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook