Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

leolil

29-04-2011 kl. 13:51

Set af 229

har lige været igennem det samme...

....og det er nu faktisk lykkedes at "overtale" min mand til en nr. 3. Han havde de samme argumenter som din mand med økonomi (hvilket overhovedet ikke er et problem) - han synes lige tingene er ved at blive så lette nu (har to børn på næsten 3 og næsten 5) - men jeg gjorde ham opmærksom på (flere gange) hvor stort et ønske det var for mig at få en mere og han har også altid vist at jeg har ønsket mig 4 børn (hvilket jeg så aldrig får med mindre der skulle komme tvillinger). Så tilsidst gav jeg ham en deadline for at beslutte sig, for jeg kunne mærke, at det begyndte at gå mig på - jeg havde brug for en afklaring, for hvis ikke vi skulle have flere børn skulle jeg finde et andet mål (mere gang i karrieren el.lign.) som jeg kunne se frem til og bruge tid på. Han har ladet sig overtale nu, fordi han ved hvor stort ønsket er for mig og fordi jeg har lovet at jeg nok skal huske at bruge tid på ham også (han var vist lidt bange for at der slet ikke ville blive tid til ham mere) og fordi jeg også har lovet, at jeg så ikke "plager" om en nr. 4 :-)

Held og lykke med at overtale din mand :-)

Dette er et svar til Tak for svarene!

af MT2 (08-04-2011 kl. 09:41)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook