Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

ano30

24-04-2011 kl. 14:41

Set af 1357

hvordan overlever man

hvis manden og jeg går fra hianden vi har tvillinger på knap 3 uger og en dreng på 2 et halvt og en dreng på 5 et halvt har bare ikke overskud til at passe min mand også elsker ham gør jeg virkelig men hvorfor må guderne vide nej elsker den mand han var før i tiden og ser et glimt af ham i ny og næ men det bare ikke nok . han har konstanteret adhd og bruger den undskyldningen til alt det jo ikke mig der er syg så derfor må jeg stå for alt med hus børn og hans fam som han ikke er på talefod med fordi han ødelagde julen af virkelig voldsomt . han lover han bliver bedre men gør det aldrig han er sågår begyndt at true med at slå hvis jeg ikke holder min kæft selvom han ber mig svare men hvis svaret ikke passer ham ind i hovedet har jeg bare at finde et andet osv osv kan ikke blive ved men hvad fanden gør man min fam bor 170 km væk og det er kun mig der ejer huset så han kan være ligeglad . aner slet ikke hvad jeg skal stille op gider ikke kun kan bruges når han skal ha lettet trykket og alt andet er han ikke hjemme til læs han er hjemme tidligst hver dag efter 22 og det er ikke pga job han er sygemeldt men fordi det er mere vigtig at tage ud til venner skide værre med jeg har brug for hjælp eller lidt søvn.

nogen der står med så små selv og også store børn der ikke skal glemmes.

Svar til dette indlæg

Hej Amma 17-06-11
kl. 11:19

Gå fra ham Gudde 27-04-11
kl. 13:50

Pak dit l... Hornbek 24-04-11
kl. 21:27

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook