Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om vægttab under graviditeten, akupunktur som igangsætning og stjernebabyer på vej i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Bleafvænning

6 *drengemor

15-04-2011 kl. 20:51
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 817

ja dette er en af mine kæpheste

for at tro at børn først er fysiologiske klar ved 3 års alderen til at smide bleen, er langt fra korrekt..De er klar ved 2 års alderen, nogle endda før.."problemmet" er klart de sugede bleer, men det er i høj grad, gr at de fleste børn tilbringer tiden i vuggestuer, hvor der bare ikke er tid til at se deres signaler..hvis et barn skal være renlig før 2 år, eller lige omkring 2 år, hvor de aller fleste er klar, så kræver det tæt voksen kontakt, og at man "gider" at være ekstra opmærksom i en periode, hvor barnet lærer sine signaler at kende..og sådan ser vores samfund desværre ikke ud i dag, og det en stor grund til at børn bliver senere renlige..jeg har tidligere været dagplejere, og ALLE de børn jeg passede, var renlig i 2 års alderen.. mine egne 6 drenge har også været renlig som 2 årige, et par af dem før 2 år(20 mdn)..men de har også været hjemme hos mig, til børnehave alderen, og jeg har taget bleen, på det tidspkt hvor jeg bemærkede at de blev klar over hvad der foregik.. og det er gået stille og roligt uden potte træning, det er foregået på wc og i buske:-)..børn er nødt til at have bleen af, for at mærke hvad der sker.. men de fleste har den på HELE dagen og natten.

Dette er et svar til Er bleer for behagelige?

af Den skarpe pen (06-11-2010 kl. 10:13)

Svar til dette indlæg
Har du et bud på Helle 27-03-13
kl. 10:28

Bleafvænning

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + bogen Skal vi lege? Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook