Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Odenseaneren

15-04-2011 kl. 08:57

Set af 1353

Lidt opmuntring..

jeg skriver til dig, fordi min bror har aspergers. Han har også altid været meget speciel og især i forhold til mad. Han spiser fx. en meget ensidig kost, for hjernen VIL ikke spise andet. Han har altid været en enspænder med sære samlermanier og en meget stærk hukommelse. Han kan huske ALT. Lige netop det gen har jeg heldigvis også noget af.
Først sidste år fik vi en diagnose på ham (han er 39) og fra at være en særling er han nu anerkendt psykisk syg. Det gør det nemmere for omverdenen at tackle.
Det positive er, at han trods sin sygdom er i stand til at passe sit arbejde som ingeniør, så bare fordi man bliver diagnosticeret behøver det altså ikke betyde at man ikke kan fungere selv.
Jeg håber I finder den bedste løsning for jeres barn.

Dette er et svar til Autisme/asberger

af Sascha (14-04-2011 kl. 12:28)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook