Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE MIN BABY GRATIS

Læs den nye udgave af magasinet MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

For tidligt fødte

boble79

14-04-2011 kl. 17:07
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 696

tjaaa....

jeg ved ikke om man kan kalde det at vi har "opdaget" dem ved 3-4 års alderen... men min datter på 4 har stadigt meget svært ved at tale rent... der er hele tiden små forbedringer... men sproget falder hende meget svært... hun bliver stadigt hurtiger pjevset ved "mange mennesker" samlet end hendes jævnalderne... i børnehaven er hendes "grænse" 6 timer... herefter bryder hun nærmest sammen af træthed og har brug for ro, helt´hjem i sofaen og putte lidt sammen med mig... lige fortiden er hun "længe" i børnehaven dvs fra 9 til 15 fordi jeg er gravid igen og desværrere alleede har fået bækkenløsning... men det er en fuldkommern færdig datter jeg får hjem... hvilket jo er fint da jeg så kan "følge med" da hun mest er til lidt hygge og sofa putning... MEN jeg er lidt flov over at hun er så længe i børnehave... før var hun kun der fra 9 til 13... og det passede super godt til hende... men pædagogerne siger også at hun jo skal "træne" til at kunne starte i skole... og at hun jo er glad og leger super godt med de andre piger (hun har 2 bedste veninner som hun mest leger med) så at jeg ikke skal vær ked af at lade hende blive der så længe...

kh Bettina 12+4 og mor til Ehlana 230307 34+5

Dette er et svar til Senfølger omrking 3/4år

af Sascha (14-04-2011 kl. 12:31)

Svar til dette indlæg
NYGrtybIvbBRE yDuvFCJsmS 05-02-13
kl. 16:11
gPbhhOFyygS gpTKSvprTMbDMHL 05-02-13
kl. 16:11

For tidligt fødte

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + bogen Skal vi lege? + knitrebogen Gården. Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2018

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook