Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Malene-Lydia

14-04-2011 kl. 09:28

Set af 1492

Helt ærligt!

Om man er kendt eller kongelig, så er man kvinde og har samme biologi som vi andre har, så sådan kan du da ikke stille det op? At de kongelige har en anden hverdag er da ikke ensbetydende med, at fertiliteten er påvirket af erhvervet?
I øvrigt, er der altså også mange kvinder, der får hjælp når de er 30+, der også skulle have haft hjælp hvis de var 24, men har ventet med at få børn.
Måske er kvinder i bedre fysisk form (arrhhh det kommer vist også helt an på hvem man er!!) men det betyder da ikke, at hun er moden og ansvarsbevidst nok til at sætte børn i Verden? Fysikken kan da ikke være den primære årsag til, at vi skal få børn?
Og gamle forældre..... Verden er ikke som det var for 20 eller 30 år siden. Folk lever længere og er ung med deres børn. Min far var 34, da han fik mig og jeg har da aldrig haft en "gammel" far??? Det handler om indstilling, opdragelselse og tilgangen til det at have et barn.
Hvis du stiller det op som du gør mht. fremtiden, så kan ALT jo gå galt....også for de, der fik børn tidligt! Unge mennesker dør f.eks. hurtigere af nogle typer kræft end ældre gør, hvis først de får en agressiv form. Det skyldes at celledelingen sker hurtigere, jo yngre kroppen er. Så her er det faktisk en fordel, at være ældre.
Umiddelbart lyder det som om, at det eneste og bedste argument for at få børn tidligt er, at kroppen er i bedre fysisk form. For mig handler mit barns ve og vel ikke om min krop. Det handler om, at jeg som menneske kan være MOR og en ansvarlig rollemodel for det liv, jeg har valgt at sætte i verden.

Dette er et svar til Man kan da ikke sammenligne

af MAMAM (14-02-2011 kl. 22:48)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook