Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

6 *drengemor

12-04-2011 kl. 11:31

Set af 1713

det kan man godt

de 3 første fødte jeg på "land", dvs 1 gang i dobbeltsengen, med manden i ryggen, siddene op, det var ok for jordemoderen, anden gang, havde jeg sat et stort spejl op, og sad igen med manden i ryggen denne gang på gulvet.. og 3 gang brugte jeg en af børnene s skibsbriks, med puder i ryggen, og benene på små stole, og manden ved siden af.. alle ting fungerede fint.. de 3 sidste er dog født i vand, og det er klart det bedste efter min mening.
jeg har haft børn med til fødslerne.. ved landfødselerne, rendte de frem og tilbage ml lege plads og mig, og ved vandfødslerne, stod de ved karret, da baby blev født, men legede ellers bare..jeg føder på 2 timer, så der er ikke noget problem at have børn med.. har dog altid en ekstra voksen med, til deres behov..Det har været meget afslappende og er stor oplevelse for børnene, som klart har bragt dem tæt sammen..
6*drengemor med nr 7 i maven..

Dette er et svar til ? vedr. hjemmefødsel

af Freja B. (12-04-2011 kl. 03:46)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook