Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

moren

09-04-2011 kl. 22:03

Set af 1155

ikke enlig mere??

Vil også lige høre jer herinde...
Har været enig de sidste par år men har fået en kæreste og pr 1. juni flytter han ind hos mig. (han kan først komme af med sin lejlighed der') Mit spørgsmål er så: Når jeg giver kommunen besked om at jeg ikke er enlig (tænker midt i maj vil jeg skrive/ringe til dem) mere kan de så finde på at gå ind og undersøge "tilbage" om han har været meget hos mig op til indflytningen??

Vi ses jo meget men han har jo stadig sit eget hjem og udgifter indtil 1 juni så hvis jeg allerede nu giver besked om jeg ikke er enlig mere kan jeg jo ikke få pengene til at slå til da han jo ikke betaler noget hos mig-(pga egne udgifter...)

Synes bare det er lidt svært med den overgang...man skal jo også lige være noget sammen før man ved om man kan bo sammen...

Svar til dette indlæg

Jeg gjorde... Sascha 30-04-11
kl. 14:27

Står lidt i samme situation Grunert 12-04-11
kl. 14:52

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook