Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Bobthebuilder

04-04-2011 kl. 08:45

Set af 2169

når de selv mener det, men venlig skub

i den retning..
mener.. de skal vide hvad det vil betyde ikke at have sutten..
Min søn var 3 år og var startet i børnehave 1½ måned forinden og var så ved tandlægen, hvor de havde snakket med ham om at han skulle af med sutten, det ville være bedst for tænderne og nu hvor han var så stor at han gik i børnehave.. Så han solgte sine sutter til bedsteforældre, onkler, tanter.. ja alt familie og fik ¨på den måde lommepenge han kunne købe legetøj for og han vidste lige fra første sut blev solgt hvad han ville have.. nemlig en motorsav..
Vores datter var 2½ da hun en dag i dagpleje havde sagt, jeg er stor og vil ikke bruge sut mere.. det fortalte dagplejeren os og vi snakkede med hende og så solgte hun alle sine sutter og købte en cykel, som var det hun ville have ..
Så ja de skal være klar.. men man kan skubbe dem i den retning på en god måde.. synes det er rart at hun er af med sutten inden hun starter i børnehave.. gør det hele meget nemmere..

Dette er et svar til Hvordan kommer vi af med sutten?

af Henni.L (02-04-2011 kl. 22:27)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook