Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om vægttab under graviditeten, akupunktur som igangsætning og stjernebabyer på vej i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Gravid efter dødt barn

Kirser

02-04-2011 kl. 22:06
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 924

Kære Tina

Det gør mig så ondt, at du har mistet din søn! Jeg mistede min søn, Silas, i februar 2006. Han døde i min mave 3 uger før termin.

Helt ærligt...den læge lyder som en vældig uempatisk person, for det er da helt ligegyldgt, om hun mener det er nødvendigt - det afgørende er, at DU har brug for det. Jeg går ud fra, at der ikke var en påviselig årsag til din søns død, og lægen mente måske, at xtra tjeks i den forstand var unødvendige, fordi man ikke ved, hvad man skal holde øje med.

Jeg har født 4 levende og raske børn, siden Silas døde. Ved hver graviditet er vi af langt de fleste læger og JM blevet mødt med stor respekt og forståelse for, at vores erfaring med Silas og hans død har stor betydning. Så jeg har fået de xtra tjeks og scanning, som jeg har bedt om, og jeg har altså selv skullet sætte ord på, hvad mine behov har været...tror ikke der er en officiel politik om, at vi engleforældre pr automatik skal have særlige tilbud.

Synes du skal tale med din egen læge om det. Han/hun kender måske til de to sygehuse, og så kan lægen lave et notat på din svangrejournal om, at du skal indkaldes til lægesamtale pga din søns død. Så kan du forberede dig på at sætte ord på, hvad du har brug for.

Kirser - mor til Willoiam (aug.04) Silas (dødfødt feb.06) Simon og Karen (jan.07) David (nov.08) og Clara (dec.10)

Dette er et svar til Gravid igen

af Tina (02-04-2011 kl. 17:19)

Gravid efter dødt barn

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + sangbog med 52 sange og aktiviteter. Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook