Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om vægttab under graviditeten, akupunktur som igangsætning og stjernebabyer på vej i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Gravid efter dødt barn

babytilmajj

02-04-2011 kl. 17:31
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 799

først ...

tillykke med din nye graviditet, og hvor er jeg bare ked af at høre at også I har mistet jeres lille søn.

Vi mistede William 20 maj 2009 lige til termin, lige ved fødslen sammen dag som jeg fik veer gik hans hjerte i stå.

Jeg forstår SLET SLET ikke din overlæge sige sådan, du har været igennem det væreste man som forældre kan komme igennem, i har mistet det smukkeste man kan få her på jorden og så mener hun ikke i skal følges tæt !!

Jeg synes i skal vælge et andet sygehus denne gang, og forlange at blive fulgt, her blev vi fulgt fra den første dag vi fandt ud af vi ventede os igen, vi fik scanning hver md og vi havde en åben gang til at vi bare kunne komme med det samme på fødegangen til scanning, vi fik samtaler med overlægen og det var så godt, vi fik ro i sindet og det var hvad der skulle til.

De tog enda Anna ud i uge 36+0 idet vi ikke kunne klare mere, så søde var de og så hjælpsomme på Næstved og Riget.

Jeg kan slet ikke forstå den melding i har fået og jeg ville klart flytte sygehus.

Vi fandt først ud af hvad William var død af da vi ventede Anna, det var en uopdaget sukkersyge hos mig der slog ham ihjel..!

Endnu engang tillykke med din nye graviditet, og skriv endelig igen , brug os.

Kh Lene

Dette er et svar til Gravid igen

af Tina (02-04-2011 kl. 17:19)

Gravid efter dødt barn

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + sangbog med 52 sange og aktiviteter. Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook