Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Lulle24

01-04-2011 kl. 10:18

Set af 499

Har lige født nr. 4

Fødsel nr. 1 slimproppen gik om natten, tog på sygehuset kl 18 med veer, vores pige kom til verden 22.42 3640g og 49 cm. Fødslen gik godt, men havde et voldsomt blodtab, da min moderkage sad fast, det gjorde så ondt at føde den, vidste ikke den sad fast før jeg fødte barn nr.2. Mistede meget blod og kunne ikke få luft,kunne ikke stå på mine ben før 3 dage efter fødslen, fik på 2. dagen blodtransfussion 2 liter efter en hel masse væske i venflon der ikke hjalp mig. Bristede rigtig meget. Men min lille pige havde det godt og er helt perfekt, amningen gik fint, trods mine startproblemer. Cecilie er født 38+2 den 020601

Fødsel nr. 2. Fik veer uden symptomer kl 10.30, kl 11.15 var vi på sygehuset og kl 13.14 fødte jeg endnu en dejlig lille pige med masser af hår 3500g og 50 cm. Fødslen forløb rigtig godt og moderkagen sad ikke fast så der var ingen problemer denne gang:o) En rigtig drømmefødsel
Mathilde er født 37+4 den 270707

Fødsel nr. 3 Da vores baby vendte forkert med numsen nedad, skulle vi til vendingsforsøg både i 37+0 og 37+6. Vi kom derop 37+6 lægen mærkede på maven og sagde det ikke kunne lade sig gøre og fik så hindeløsning i stedet. kl 13 tog vi hjem. Kl 14 kom den første ve, vi tog på sygehuset ca kl 15 og 16.38 kom vores dreng til verden ved en sædefødsel.Han vejede 3950g og var 52 cm, en rigtg skøn dreng. Fødslen var lidt hård, da baby ikke hjælper til ved en sædefødsel. Men det gik rigtig godt og ville gøre det igen hvis det skulle ske. Og vores dreng Peter er helt perfekt og ingen problemer efter fødslen. Han er født i uge 37+6. Den 150409. Fortsættes:o)

Dette er et svar til Fødslerne?

af Uventet (31-03-2011 kl. 09:03)

Svar til dette indlæg

Fødsel nr. 4 Lulle24 01-04-11
kl. 10:25

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook