Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

mor-til5:)

31-03-2011 kl. 12:50

Set af 460

fortsættelse

rigtig fint, lige indtil jeg skulle presse. Der skete bare slet ingen ting. Efter lang tids kamp, kunne jordemoderen endelig se barnets hår titte frem. Jeg oksede som en gal og pressede helt vild. Endelig kom noget af hovedet ud, men så stoppede veen og det var kun halvdelen af hovedet der var ude. Det gjorde så afsindig ondt! Endelig kunne jeg presse igen og resten af hovedet kom ud. Nu var næste problem kommet. Barnet sad fast med skuldrene. Det var en frygtelig oplevelse. Og min lille prins var mast og skæv og blå! Han er heldigvis sund og rask i dag og har ingen meen. Men det var en frygtelig oplevelse. Bagefter viste det sig at min livmoderhals var faldet ud, så den skulle presses op igen....AV! + at moderkagen sad fast. Min prins vejede g og var 54 cm.

2008: Blev sat igang 2 uger før på grund af overstående og fordi jeg selv bankede i bordet. Perfekt fødsel og det hele. Også denne gang faldt livmoderhalsen ud + at moderkagen sad fast.
Min prins vejede 3500 g og var 50 cm

2010: Blev igen sat igang 2 uger før. Og det var igen helt perfekt.
Min prins vejede 3410 g og var 52 cm.

Det var så min historie:)

Dette er et svar til Mine 5....

af mor-til5:) (31-03-2011 kl. 12:42)

Svar til dette indlæg

hvad vejede nr 3? KamillaS 31-03-11
kl. 14:11

Fødslernes tid:) mor-til5:) 31-03-11
kl. 12:55

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook