Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Millasmor

31-03-2011 kl. 09:19

Set af 415

Har tre børn som du snart har og

fødslerne er bare gået hurtigere og hurtigere. Her kommer lige et kort oprids:

Nr. 1:
12 dage over tid, vandafgang kl. 6.00 uden veer, begyndende veer omkring kl. 10, tager på sygehus kl. 15.00, får vedrop da det går i stå, føder 18.54. God oplevelse.

Nr. 2:
På terminsdagen, tegnblødning opdages 6.30, småveer, hjemmefødsel (planlagt), veer tager til, vandet tages af JM og kl. 11.33 fødes min datter nr. 2. Rigtig god oplevelse!

Nr. 3:
Dagen efter terminsdato, planlagt hjemmefødsel, vågner 01.22 ved småveer, tilkalder JM og får vestorm, som det vist kaldes. Vandet går og 5 min. efter JM træder ind ad døren fødes min søn - kl. 02.14!! Ok oplevelse, men havde ikke behøvet gå SÅ stærkt!!

Tør ikke tænke på fødslens fart, hvis jeg skulle have nr. 4 :-) Men det er der nu ingen planer om, og man kan jo heller aldrig vide sig sikker på forløbet!

Held og lykke!!

Dette er et svar til Fødslerne?

af Uventet (31-03-2011 kl. 09:03)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook