Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Mor-til-5:)

24-03-2011 kl. 12:44

Set af 1087

Det er jo svært

Jeg tror, at hvis man virkelig gerne vil have et barn mere, så finder man ud af det. Man priotere nok bare på en anden måde.
Jo det er vel dyrt at have 5 børn, men helt ærligt, så tænker jeg ikke så meget over det. Der er bare nogle ting man må se som ikke nødvendige ting. F.eks mærketøj. Nej mine børn går ikke i jeans til 600 eller 900 kr, fordi de hedder diesel. Men jo mine børn er da pænt klædt på alligevel og går ikke i tøj, der burde være kasseret. Mine børn går alle til fritidsinteresser, fordi vi sætter det højt. Tilgengæld droppede jeg så mine fritidsinteresser, da vi fik nummer 4. Det var heste, som er ret så dyrt. Men jeg besluttede, at for at få de børn jeg gerne vil have, ville jeg gerne sætte det i standby til engang når der er tid og råd igen.
Må da også indrømme, at det er ret sjældent min mand og jeg er alene. Det er vist kun når børnene er lagt i seng. Men det er jo vores valg, at vi hellere vil bruge pengene på en tur i legoland, end en weekend ophold for os to.

Det er bare så individuel, hvordan man har lyst til at leve sit liv.
Og ja, det kan da også være hårdt. Men slet ikke i forhold til glæden vi har ved vores 5 dejlige drenge:)

Håber at i finder ud af, hvad der er bedst for jer:)

Hov ang. graviditet og fødsel!
Det er jo heldigvis ofte først de sidste måneder der er hårde:)
Og fødslen den kan man jo få planlagt. Jeg har selv haft 2 meget grimme fødsler, hvor det var ved at gå rigtig galt. Men jeg fik lavet sådan, at jeg de sidste 2 gange er blevet sat igang 2 uger før termin.

Dette er et svar til Hvornår har man børn nok?

af xxx (23-03-2011 kl. 21:45)

Svar til dette indlæg

Vi har.... Mor-til-5:) 24-03-11
kl. 12:46

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook