Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om planlagt kejsersnit, fosterstilling og gode råd mod kvalme i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Tvillinger

boble79

24-03-2011 kl. 11:19
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 463

ja det vil jeg give dig helt ret i!!!

jeg syntes også at det er ulideligt at gå og vente... jeg blev skannet da jeg var 7+2 men her kunne de stadigt ikke give mig 100% sikkert svar pga den ene lå og puttede sig helt oppe i toppen af den ene fosterhinde... så de var ikke helt sikker på om den havde hjerteblink... menda jeg havde været bange for at jeg havde aboteret så var jeg ærligt talt lidt "ligeglad" om der var 1 eller 2... bare der var en som havde det godt så var jeg glad... så er det jo bare spændene om der ligger 2 og venter på mig til NF skanningenen eller hvad dere sker... for hvis der er 2 så bliver NF blot til en"alm skanning"... da de ikke vil kunne give mig et brugbart resultat når der er 2... men er der kun en så får jeg en sansynligheds beregning... så det er jo helt super syntes jeg...

men nøj hvor jeg GLÆDER mig til at blive skannet igen... for selv om jeg var ligeglad lige da jeg blev skannet så må jeg indrømme at jeg gerne snart vil havde svar... men vi har tweæget tvillinger i familien... så der er jo en stor chance for at der bliver 2...

du skriver lige når du ved noget ik...??

Dette er et svar til det er næsten FOR spændende

af vegavega (23-03-2011 kl. 20:31)

Svar til dette indlæg
jo det skal jeg nok, og lige over :-) vegavega 25-03-11
kl. 08:55

Tvillinger

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + bogen Skal vi lege? Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2018

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook