Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Liselotte

24-03-2011 kl. 10:59

Set af 937

også i fællesskab

Ja, vi snakker også om i fællesskab hvad vi kunne tænke os at spise i den kommende uge (faktisk også torsdag eller fredag). Og så bliver der handlet det hele ind fredag eller lørdag.

Efter endt barsel med nr. 3, har vi gjort det til en vane, at vi laver en stor potion mad søndag og tirsdag, for så er der rester der bare skal varmes mandag og onsdag :) Det er knapt så stressende synes jeg, når vi ikke skal fare hjem og lave mad. Der bliver mere ro over det. Torsdag og fredag er jeg tidligere hjemme, så det gør ikke så meget.

Men lav det til et familieprojekt :)
Ofte kigger vi i fryseren og ser, hvilet slags kød/fars vi har liggende, og går ud fra det :)

Held og lykke - I vil komme til at spare penge på det, da man jo handler det hele ind på en gang, og ikke små-handler hele ugen :)

/Liselotte.... som skal have fisk lavet i ovnen idag ;)

Dette er et svar til det jeg gør...

af sigaard (22-03-2011 kl. 15:54)

Svar til dette indlæg

Du kan med fordel Lisbeth 26-03-11
kl. 07:08

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook