Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Katrine

23-03-2011 kl. 10:38

Set af 1171

Vi er kolleger :-)

Ja, det joker min mand tit med: at han føler vi er kolleger. Vi har været sammen i 11 år og er gode til at fordele arbejdsopgaverne mellem os. Jeg føler min mand tager del af 50% af husholdningen. Men i dagligdagen laver vi faktisk ikke nogen ting sammen. Vi kommer hjem, laver mad, passer børn, rydder op, vasker op, lægger børn i seng, og så ser vi fjernsyn indtil vi går i seng. Det kan desværre ikke være anderledes lige nu med krævende fuldtidsjob og to små børn, der kræver rigtig meget tid og energi.
I weekenderne er vi som regel sammen som en familie hele tiden, men min mand gider ikke altid med på legeplads f.eks., og jeg kan også godt finde på at besøge veninder med børnene alene, eller min mand kan tage hjem til sin mor med børnene.
Generelt synes jeg vi har det godt. Vi respekterer hinanden, tager ansvar for børene og hjemmet sammen, men romantik bliver der ikke meget af i en travl hverdag. Tror det er vigtigt, at man holder sig for øje, at det kun er en periode i ens liv. Forhåbentlig bliver der mere overskud, når børnene bliver større. Men man skal selvfølghelig holde parforholdet ved lige og tage på weekend sammen en gang imellem, så man ikke vokser helt fra hinanden, og pludselig en dag og sidder og ikke har noget at sige til hinanden...

Håber I kan finde hinanden igen...

Dette er et svar til hvad laver i sammen med jeres mænd?

af anonym (19-03-2011 kl. 03:18)

Svar til dette indlæg

han skulle tag og læse jeres svar anonym 27-03-11
kl. 08:49

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook