Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om planlagt kejsersnit, fosterstilling og gode råd mod kvalme i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Tvillinger

boble79

21-03-2011 kl. 20:27
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 656

jeg står næsten i samme situration...

og det er vist kun en skanning mere der vil kunne give dig klarhed... jeg skal vente til NF med at få svar... og håber virkeligt at jeg bliver kaldt ind i næste uge... skal havde lavet blodprøve og vandrajurnael på torsdag...

min skanning var der også en fin lille vingummi der blinkede til os... og en lidt mindrere sæk (ikke meget men lidt mindrere) hvor i der lå en mere helt oppe i toppen helt ind til fosterhindevægge den var ikek helt så tydelig og lægen var ikke helt sikker på om den var der eller ej... men bad os vente og se til næste skanning....det er langt tid at vente... men jeg bliver mere og mere "klar" til at byde 2 velkommen... det er ligesom om at tanken lige skal falde på plads... jeg vil helst kun havde en men er der 2 så skal de være hjertens velkommen <3

håber at alt bliver som i ønsker
kh
Bettina 9+0

Dette er et svar til Er der tvillinger på vej til mig? HJÆLP

af vegavega (21-03-2011 kl. 18:15)

Svar til dette indlæg
det er næsten FOR spændende vegavega 23-03-11
kl. 20:31

Tvillinger

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + bogen Skal vi lege? + knitrebogen Gården. Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2018

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook