Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Gundel

21-03-2011 kl. 14:44

Set af 1020

Det ene frem for det andet hmmm.

Først vil jeg lige sige at jeg tror ikke på at græsset er grønner på den anden side, så det kan godt være at du nu har mødt en dejlig mand og der måske er små sommerfulge når du ser ham (ved godt at du intet har lavet med ham, men følelsen kan jo godt være der). Det er bare et spørgsmål om tid også vil I nok også have nogle ting som skal arbejdes på.

Den anden ting er jo at vi kun har dette ene liv og man skal jo gerne have det maximal ud af det. Men pas på alle dem som kan komme i klemme på din vej som f.eks. din søn.

Jeg vil give de andre ret, det er ikke altid man kan få alt her i livet, i hvertfald kan det være at andre må betale prisen fordi du måske vil være egoistisk. Det kunne være at du skulle få det bedste ud af din situation som den ser ud nu.

Jeg vil dog også sige til dig at følelsen om at få flere børn kan jeg nemt følge, jeg har en søn og ville meget gerne en til. Vi havde lidt svært ved det anden gang og flere gange måtte jeg tænke tanken hvad nu hvis det ikke kan lade sig gøre, jeg var ret ked af det, men ville selvfølgelig få det bedste ud af det for min søn. Nu fik vi så nummer to og jeg er dybt taknemelig for at det kunne lade sig gøre, for nu er min drøm gået i opfyldelse, så jeg ved hvad du mere.

Men har du et godt og sund forhold synes jeg også du skal sætte pris på det og værdsætte det, for der findes rigtig mange dårlig forhodl derude.

Bare lige et pr. ord herfra.

K

Dette er et svar til åh såååå træt

af enlig? (18-03-2011 kl. 10:24)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook