Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Anne K

21-03-2011 kl. 00:28

Set af 1009

Vi laver alt muligt forskelligt

Vi har været kendt hinanden i 8 år, og har 3 børn på 6, 12 og 14.

Oftest har en af os en aften ude i løbet af ugen, og da vi stort set aldrig ser tv går vores aftener med at snakke sammen, eller vi sidder i køkkenet med vores laptops og surfer eller arbejder, og taler lidt ind imellem, vi gør rent sammen, er til forældremøder og skolearrangementer, eller på legepladsen sammen. Denne weekend mødtes vi i byen fredag efter arbejde, kiggede lidt på forretninger, var en tur på cafe, lørdag i nattøj det meste af dagen lagde et kæmpepuslespil og hørte god musk, og fik talt en masse om børn, musik, fremtid, økonomi, politik osv. I dag gjorde vi rent i 3 stive timer, men hyggeligt fordi vi hører musik, lige har "kaffepause" og får snakket lidt, og senere på dagen fik vi besøg af et vennepar.

Jeg kunne ikke forestille mig ikke at have noget at snakke om, der er jo både børnene, ting der optager en på jobbet, bøger, politik, sommerferie, you name it. Det er min "pligt" som kone at interessere mig for hvad min mand går og tænker på og omvendt hans pligt som mand overfor mig. Jeg synes især vores drømme om fremtid fylder meget, og det er skønt at planlægge fremtiden sammen.

Jeg kan godt forstå du savner at lave andet end at se film og have sex med ham, han må da vise noget interesse i jeres parforhold og dig hvis I skal være gift i mange år fremover.

Når det er sagt, så oplever jeg desværre at mange vennepar falder i den grøft at de nærmest ikke har mere at tale om - det er skræmmende for mig.

Håber I finder en løsning.

vh Anne K.

Dette er et svar til hvad laver i sammen med jeres mænd?

af anonym (19-03-2011 kl. 03:18)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook