Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Zharina

18-03-2011 kl. 19:04

Set af 1070

Hvad med en forhandling?

Det lydet lidt, på det du skriver, at du ønsker det HELE.

Han skal bo, hvor du ønsker.
Han skal få et tredje barn - fordi du ønsker det.

Kunne der evt. være en forhandling?

Hvis han ændre holdning til tredje barn - så kunne du ændre holdning til bosted. Ja, det vil være hårdt for dine forældre - din søn skal nok falde til et nyt sted - børn er tilpasningsdygtige - det er forældrene der oftest er problemet, tror jeg ;-) Oftest, fordi jeg godt ved der er børn der har svært ved store skift - men de er ikke flertallet, heldigvis :-) Han får jo stadig sine bedsteforældre tæt på - bare de andre. Hvis dine forældre savner jeg voldsomt - kan de jo med tiden rykke efter jer, når de ikke har andre børn....Det sker da, at bedsteforældrene vælger at ændre livet - for at være tæt på børn og børnebørn.

Bare et forslag - ved forhandling oftest virker bedre end krav.... men ved også det er en svær situation I står i :-(

Held og lykke :-))

Dette er et svar til Hm

af Pippi (18-03-2011 kl. 12:32)

Svar til dette indlæg

tak enlig? 19-03-11
kl. 09:51

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook